Питання та відповіді

Як оформити замовлення?

  • Оформити замовлення через кошик (замовлення приймаються цілодобово і у вихідні та у святкові дні)
  • Зателефонувавши по одному з телефонів, вказаних на головній сторінці сайту (Графік роботи Кол-центру: Пн-Пт: з 9:00 до 18:00 Субота: з 9:00 до 15:00 Неділя: вихідний)

*Обробка замовлень зроблених через інтернет-кошик здійснюємо з 9-00 до 18-00 (з Вами зв'яжеться наш менеджер для уточнення деталей замовлення, умов доставки та оплати, при необхідності з метою технічної консультації щодо товару та комплектуючих), після чого в цей же день замовлення буде надіслано одержувачу. Якщо ж замовлення було оформлено у вихідний день – обробка та відправка буде проведена в перший робочий день.
Винятки:
- замовлення на відправлення післяплатою, зроблені після 15-00 - обробка в цей же день, але відправка буде проведена на наступний робочий день.
замовлення на відправку товарів з оплатою за реквізитами на Р/с IBAN ФОП, за рахунками, оплата за замовлення, що надійшла на рахунок інтернет-магазину після 15-00 - обробка цього ж дня, але відправка буде проведена на наступний робочий день.
- якщо в замовленні є супутниковий або ефірний ресивер, у деяких випадках можлива затримка відправки на кілька днів для підготовки ресивера до відправки.
- якщо замовлення вимагає підтвердження (уточнення за товаром або способом та місцем доставки) і наш менеджер не може з Замовником зв'язатися (зазначений неправильний телефон або електронна пошта, телефон не відповідає), то через 24 години замовлення анулюється та товар знімається з резерву.

- можливо, але не завжди надсилання замовлень здійснюється із затримкою в 1-3 дні у зв'язку з обмеженнями в роботі транспортних служб, кожного понеділка або погодними умовами та в грудні.

Як я можу сплатити замовлення?

  • уточняйте у менеджера

*для прискорення відправлення замовлення, повідомте менеджеру про оплату

*замовлений товар резервується на 24 години. Якщо цей період не надійде оплата, то замовлення анулюється

  • при отриманні у відділенні Нова пошта (накладений платіж) від 200грн

Які документи надаються?

Оригінальний бланк рахунку-замовлення із зазначенням найменування, кількістю та ціною купленого товару, адреса інтернет-магазину, контактні телефони. На звороті «гарантійні зобов'язання» відповідальної особи (гарантія на куплений товар) з мокрим друком.

Як отримати своє замовлення?

По регіонах України транспортними компаніями:

  • Нова Пошта
  • Делівері
  • УкрПошта

Оплата за доставку транспортними компаніями провадиться за рахунок одержувача при отриманні товару (з тарифами можна ознайомитись в офісах або на офіційних сайтах транспортних компаній). Цінність посилки визначається на підставі рахунку-замовлення. Для отримання відправлення достатньо мати при собі оригінал паспорта громадянина України чи закордонного паспорта, а також номер експрес-накладної (декларації).

*Після прибуття замовлення на склад транспортної компанії він зберігається там протягом 5 (п'яти) днів. Якщо його не забрати, він буде автоматично повернений відправнику.
*Надсилання УкрПоштою здійснюється після повної оплати замовлення.
*При формуванні замовлення, інтернет-магазин включає у вартість замовлення лише витрати на обробку та доставку замовлення до офісу або складу транспортної компанії. А вже від офісу чи складу транспортної компанії до складу отримувача доставку оплачує покупець (включаючи вартість за накладений платіж, страховку чи інші послуги транспортних компаній перевізників).
*Після відправки товару працівниками інтернет-магазину номер декларації (ТТН) буде відправлений на Ваш телефон у день відправлення після 18-00. За номером декларації (ТТН) Ви можете відстежувати пересування Вашого замовлення по телефонах або на офіційних сайтах транспортних компаній.
*Для зменшення ризику пошкодження супутникової антени під час відправлення транспортними службами нами стягується додаткова плата у розмірі 30грн за додаткову упаковку у транспортну стрейч плівку та багатошаровий гофрокартон.
*При отриманні посилки (перед підписанням акта або декларації) на транспортній компанії обов'язково перевіряйте зовнішній вигляд товару та комплектацію! У разі пошкодження чи нестачі товару вимагайте компенсації від транспортної компанії. Інтернет-магазин не може гарантувати якість роботи транспортних компаній.
*При відмові забирати товар або поверненні протягом 5 днів, всі витрати на транспортування, страховку та обробку замовлення несе покупець (заявник) та всі передоплати за ці послуги, комісія банку 1% або LIQPAY 2.75% не підлягають поверненню покупцю.
*Короб монтажний ми не відправляємо перевізниками. Тільки самовивіз. Довжина його 2м, він не ріжиться по метрам.

Які терміни доставки замовлення до складу перевізника?

Після підтвердження менеджером замовлення товар упаковується та відправляється до офісу компанії перевізника. Після чого Ваше замовлення відправляється з офісу перевізника, згідно з графіком роботи транспортної служби, на склад призначення. Термін доставки залежить від роботи транспортних служб (приблизно від 1 до 5 днів).

Які терміни доставки замовлення за межі України?

Доставка в країни ближнього зарубіжжя здійснюється Укрпоштою. Термін доставки ~ 14 днів.

*Надсилання Укрпоштою здійснюється після повної оплати замовлення, включаючи вартість пересилки.

Які умови та ціни для оптових покупців?

ДЕТАЛЬНІШЕ...

Адміністратор оптового відділу: 067-9112185, info@4tv.in.ua

Дропшипінг. Які умови та ціни?

ДЕТАЛЬНІШЕ...