Оплата і доставка
Увага!!! ПЕРЕД отриманням товару (замовлення) у відділеннях транспортних служб (Нової пошти, Делівері, Укрпошта тощо) обов'язково перевіряйте наявність всього товару в замовленні, а також його зовнішній вигляд.
У разі пошкодження товару, або нестачі замовлення - необхідно відмовитися від отримання товару та оплати за нього, скласти акт (претензію) та вимагати компенсацію від транспортної служби за пошкодження чи нестачу товару. Повідомте нам про те, що сталося за телефонами: (067) 433-22-70, (063) 433-44-33, (050) 433-44-32
Ми не можемо гарантувати роботу сторонніх служб.
Ми в повному обсязі виконуємо свої зобов'язання, роблячи доставку до складу транспортної служби товару відповідно до Вашого замовлення.
Ми знімаємо з себе будь-яку відповідальність у разі виникнення будь-яких претензій після підписання Вами декларації або накладної про прийняття товару у повному обсязі від транспортної компанії. ©4tv.in.ua
Оформлення замовлення
- через кошик (замовлення приймаються цілодобово і у вихідні та у святкові дні)
- через менеджера (зателефонувавши по одному з телефонів / viber (067) 433-22-70, зазначених на головній сторінці сайту (Графік роботи Кол-центру: Пн-Пт: з 9:00 до 18:00 Субота: з 9:00 до 15:00 Неділя: вихідний))
Способи оплати:
- за реквізитами на Р/р IBAN ФОП (у касі банку карткою Visa/MasterCard, готівкою у терміналах ПриватБанк, Приват24)*
- при отриманні у відділенні Нової пошти (накладений платіж, комісія служби ~20грн+2% від суми оплачує отримувач) **
- MoneyGram, RIA, Western Union, PrivatMoney (є комісія системи) - системи грошових переказів*
- безготівковими на ФОП без ПДВ (+ 5% єдиний податок)
- безготівковими на ТОВ з ПДВ (+ 20% ПДВ)*** *
доставка можлива тільки після отримання оплати на рахунок, для прискорення відправки повідомляйте менеджеру після оплати
**мінімальне замовлення за роздрібними цінами 200 грн (до цієї суми немає способу оплати та немає можливості завершити замовлення)
***не всі товари доступні з ПДВ
Способи доставки
По регіонах України транспортними компаніями:
- Нова Пошта
- Делівері
- УкрПошта
*відправка замовлень через Нова пошта здійснюється з села Лисогора
*Отримати своє замовлення у відділенні транспортної служби може лише одержувач, вказаний при оформленні замовлення за номером декларації та з паспортом. Після прибуття замовлення складу транспортної компанії він зберігається там протягом 5 (п'яти) днів. Якщо його не забрати, він буде автоматично повернений відправнику.
*Під час перевезення транспортної компанії вантаж застрахований на мінімальну суму (200грн). Для страхування на повну суму замовлення просимо повідомляти менеджеру за погодженням замовлення. Якщо буде втрата або пошкодження вантажу при транспортуванні, перевізник повертає тільки суму, на яку був застрахований вантаж!
За межі України:
- УкрПошта (після 100% передоплати, включаючи пересилання за тарифами УкрПошти) Більш детально про оплату та відправку замовлень можна дізнатися у "Питання та відповіді"
*Ціни при купівлі товарів у великих обсягах (ящиками) обговорюються індивідуально з адміністратором Олександром info@4tv.in.ua