Гарантія

На які товари надається гарантія?

Всі товари, які ми продаємо гарантійні. Гарантійні терміни на кожну товарну позицію вказані на сайті в описі кожного товару. Усі гарантійні зобов'язання виконуються на основі положень закону «Про захист прав споживача», що діє на території України.

Будь ласка, перевірте комплектність та відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з експлуатації).

Який термін гарантії товару?

Термін гарантії від виробника на товари в нашому інтернет-магазині вказаний у гарантійному талоні та описі товару. Якщо гарантія в описі або гарантійному талоні не зазначена, гарантія на цей товар становить 6 місяців. Гарантія на товари, куплені за оптовими цінами, становить до 6 місяців.
На такі товари, як: батарейки, пульти, інструкцію, упаковку, роз'єми, ізолятори, стяжки, дюбелі, болти, кліпси - це витратні матеріали, шнури, дільники, перемикачі, куплені за АКЦІЄЮ або УЦІНКИ тощо. – гарантія не надається.
Стаття 7, пункт 2: «Гарантійний рядок зазначається у паспорті на продукцію або в будь-якому іншому документі, що додається до продукції».

Гарантійні зобов'язання? Куди звертатись за гарантійним обслуговуванням?

Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри авторизовані виробниками.
Адреси та телефони сервісних центрів можна знайти у виробі.
За відсутності гарантійного талона виробника або сервісного центру на території України гарантійні зобов'язання виконує інтернет-магазин 4tv.in.ua на вироби, куплені у нього.

Телефонуйте нам за номерами 9:00 – 18:00:

❇️ 0 800 331 051 і ми вам передзвонимо
❇️ 067 433 22 70 - Київстар
❇️ 063 433 44 33 - Lifecell
❇️ 050 433 44 32 - Vodafone
❇️ 097 743 00 39 - сервіс

https://4tv.in.ua/

Пишіть: mail@4tv.in.ua

Viber, Telegram на номері: 067 433 22 70

Як проводитись обмін чи повернення?
Обмін та повернення товарів неналежної якості, у разі якщо товар перестав працювати, здійснюється у будь-який день експлуатації до закінчення гарантійного терміну. Обмін чи повернення товару провадиться за адресою інтернет-магазину. Ви можете це зробити, звернувшись до наших консультантів за телефонами, вказаними вище.

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару провадиться лише за наявності висновку авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені (якщо гарантія на даний товар від виробника).
За бажання ви можете скористатися службою доставки (якщо відмова від товару відбувається не з вини інтернет-магазину, доставку оплачує покупець).

Для цього потрібно надіслати товар нам назад за допомогою транспортної служби. Ми перевіряємо цей товар, і після цього, якщо товар і упаковка зберігає товарний вигляд, ми обміняємо його вам на новий або повернемо гроші.

Обмін та повернення товарів належної якості здійснюється протягом 14 днів з дня отримання його.
При поверненні грошей за виріб ми не компенсуємо витрати на доставку, комісію банку, упаковку, діагностику тощо.

Стаття 8, пункт 5: «Доставка великогабаритних товарів та товарів вагою понад п'ять кілограмів продавцю, виробнику (підприємству, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) та їх поверненню споживачу здійснюються за рахунок продавця, виробника (підприємства, що задовольняє) вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті).»
Стаття 8, пункт 6: «За наявності товару вимога споживача про його заміну підлягає негайному задоволенню, а у разі виникнення потреби у перевірці якості - протягом чотирнадцяти днів або за домовленістю сторін. У разі відсутності товару вимога споживача про його заміну підлягає задоволенню у двомісячний строк з моменту подання відповідної заяви.»
Стаття 8, пункт 14: «Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання.»
Стаття 7, пункт 4: «У разі продажу товарів за зразками, поштою, а також у випадках, коли година укладення договору купівлі-продажу та година передачі товару споживачеві не збігаються, гарантійний строк обчислюється починаючи від дня передачі товару споживачу, а якщо товар вимагає спеціальної установки (підключення) чи складення - від дня їх здійснення, а якщо день передачі, встановлення (підключення) чи складення товару, а також передачі нерухомого майна встановити неможливо або якщо майно перебувало у споживача до укладення договору купівлі-продажу, - від дня укладення договору купівлі-продажу.»
Стаття 8, пункт 1: «У разі виявлення протягом установленого гарантійного рядка недоліків споживач, у порядку та в рядки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару до розумного рядка;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.


Який термін ремонту товару?

Ремонт товару проводитися від одного до чотирьох тижнів (від дня отримання товару у сервіс, а не від перевізника чи кур'єра), залежно від поломки та виробника. Ремонт товару здійснюватиметься сервісними центрами виробника конкретного товару, тому все індивідуально.


Я можу обміняти чи повернути товар протягом 14 днів?

Так, ви можете обміняти чи повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам Закон про захист прав споживача.

Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:
• товар, який не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів розтину, немає слідів потрапляння рідини у виріб або на упаковку, документацію;
• програмне забезпечення не зазнавало змін або активації;
• товарний вигляд збережений – тобто. залишилися всі ярлики, наклейки та інше приладдя товару в незмінному вигляді, товар повністю укомплектований, упакований;
• є всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують купівлю), збережені всі ярлики, заводське маркування та упаковка.

Стаття 9, пункт 1: «Споживач має право обміняти непродовольчий товар належного якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Потребувач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачу разом з проданим товаром.»

Стаття 7, пункт 7: При обміні товару його гарантійний рядок обчислюється заново від дня обміну.

У яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті, якщо:
• порушено збереження гарантійних пломб
• є механічні чи інші пошкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб
• порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах
• було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію чи схему товару
• серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
• природне зношування або вичерпання ресурсу
• випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо)
• пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ)
• пошкодження, спричинені аварійним підвищенням чи зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі
• пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів
• пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації
• програмне забезпечення, яке не входить до комплекту виробу

Хто оплачує доставку товарів до сервісного центру 4tv.in.ua?

Доставку до сервісного центру інтернет-магазину сплачує покупець (заявник).
Якщо після діагностики виявиться, що це гарантійний випадок, інтернет-магазин сплатить обатну доставку (компенсує) до покупця (заявника), якщо буде потреба в цьому.

Спеціальні умови гарантії.

Фірма-виробник залишає за собою право на внесення змін до конструкції, дизайну та комплектації товару. Будь ласка, звіряйте інформацію про товар з інформацією на офіційному сайті компанії-виробника або уточнюйте специфікацію конкретної моделі з менеджером нашого магазину.
Ми не можемо гарантувати 100% прийом сигналу в конкретному місці, оскільки це залежить від багатьох факторів (рельєфу місцевості, потужності передавача, щільності забудови, сумісності обладнання та інших факторів.)
Товар куплений з позначкою "УЦІНКА", "АКЦІЯ" не може бути повернутий або обміняний на аналогічний, гроші не повертаються, гарантія не надається, надсилання тільки за передоплатою. Це товар новий або б/в, презентаційний на вітрині або після ремонту. Детальніша інформація або фото надається за попереднім запитом на електронну пошту або вайбер. Купуючи, ви беззастережно погоджуєтесь із зазначеним вище.

Важливе:

- ми не надаємо консультації щодо незаконного перегляду каналів. Ви можете самостійно знайти відповідь на свої запитання на спеціальних форумах;

- Вироби після ремонту зберігаються на складі сервісного центру, відправка транспортними службами здійснюється за попереднім погодженням із заявником;

- Зверніть увагу, в холодний період року, при температурі нижче +5, не можна включати техніку відразу після доставки, щоб уникнути утворення конденсату - це може призвести до поломки. До першого включення слід почекати 8 годин при кімнатній температурі;

- Перегляд та трансляція російських каналів на території України - заборонено. Перегляд каналів даних пакетів провадиться під відповідальність самого користувача. (http://nrada.gov.ua/userfiles/file/2017/Normatyvni%20Dokumenty/Perelik_obmezheni%2020.04.2017.doc);

- Комплектація, зовнішній вигляд та характеристики товару можуть відрізнятися від представлених на сайті в описі та фотографій та змінюватися виробником без повідомлення. Цю інформацію перед покупкою уточнюйте у менеджера;

- гарантія на програмне забезпечення супутникових, Android приставок та ефірних ресиверів – не надається;

- встановлювати цифрові ефірні та супутникові ресивери мають лише кваліфіковані фахівці, оскільки при неправильній установці є ризик пошкодження або виходу з ладу обладнання та втрати гарантії. Інтернет-магазин не несе відповідальності за пошкодження чи некоректну роботу обладнання у разі неправильного його встановлення;

- виробник та інтернет-магазин цифрових ефірних тюнерів Т2 несе відповідальність тільки за працездатність технології прийому та відтворення стандарту DVB-T/Т2/С за умови правильного налаштування антен та справної роботи кабельної мережі;

- ми не можемо гарантувати 100% прийом сигналу в конкретному місці, оскільки це залежить від багатьох факторів (рельєфу місцевості, якості антени, потужності передавача, щільності забудови, сумісності обладнання та інших факторів.);

- всі додаткові компоненти програмного забезпечення, функції такі як медіаплеєр, YouTube, IPTV, RSS, багатоканальний звук AC3 та інші є сторонніми розробками, тому за якість та стабільність їх роботи виробник та інтернет-магазин відповідальність не несе;

- ми не несемо відповідальності за наданий контент творцями додатків для операційної системи Android, а також наявність або відсутність ліцензії на його надання;

- будь ласка, зберігайте замовлення-рахунок з гарантією, а також документ щодо транспортної служби, де зафіксована дата отримання замовлення;

- роблячи замовлення Ви беззастережно погоджуєтесь з викладеним вище.